Tuesday 7 January 2014

Διαχείριση Θυμού!



Είναι καιρός τώρα που προσπαθώ να βρώ τον πιο κατάλληλο τρόπο να βοηθήσω την κόρη μου να διαχειρίζεται τα συναισθήματα της και κυρίως τον θυμό.
Γενικά έχω καταλάβει οτι τα πάντα θέλουν καλές εξηγήσεις, καθώς και οτι την στιγμή της κρίσης ότι και να ειπωθεί δεν θα γίνει κατανοητό. Θα πρέπει να περάσει η "μπόρα" και μετά να κάτσεις ήρεμος να συζητήσεις με το παιδί, και φυσικά να του δείξεις με ποιόν τρόπο θα μπορούσε να αντιδράσει καλύτερα!
Ολα αυτά δεν γίνονται αυθόρμητα απο τους περισσότερους, η κούραση και οι πολλές έννοιες μας κάνουν νευρικούς και αντιδρούμε με λάθος τρόπο!
Εγώ αυτό το αντιμετωπίζω διαβάζοντας ξανά και ξανά τις προτάσεις των ειδικών, δοκιμάζω τεχνικές και βλέπω τις αντιδράσεις του παιδιού μου, γιατί το κάθε παιδί είναι διαφορετικό και ότι βοηθάει το δικό μου μπορεί να μην βοηθάει το δικό σου!

Θα ξεκινήσω με τον οδηγό για τον θυμό της ψυχολόγου Μαρίας Κυριακίδου. Μας δίνει βασικές οδηγίες για το πώς να αντιμετωπίσουμε την κατάσταση, και πού να απευθυνθούμε σε περίπτωση που σηκώσουμε τα χέρια ψηλά!!

Συνεχίζω με το κουτί του θυμού. Είναι μια πρόταση για σχολεία αλλα μπορεί πολύ εύκολα να προσαρμοστεί και στο σπίτι μας. Στην ίδια σελίδα θα βρείτε και ακόμα 2 παιχνίδια διαχείρισης θυμού απο το βιβλίο της Νένας Γεωργιάδου "Θεραπευτικά Παιχνίδια".

Και η ιστορία το σακί με τις πατάτες που είναι ένας πολύ καλός τρόπος να διδάξεις στα μεγάλα παιδιά οτι πρέπει να μάθουν να συγχωρούν και να μην κρατάνε τον θυμό τους.

0 comments:

Post a Comment