Sunday 1 December 2013

Καθημερινές Ρουτίνες



Η κόρη μου με την ρουτίνα και το πρόγραμμα δεν το είχε ποτέ. Στην ουσία είναι μια μικρή αντιγραφή του ευατού μου! Ακόμα και ημερολόγιο να κρατάω, ξεχνάω να το δώ!
Για να μπορέσω κι εγώ λοιπόν να βάλω ένα στοιχειώδες πρόγραμμα, αφου απο μόνη μου δεν το έχω καθόλου, σκέφτηκα να βρούμε κάποιες σελίδες με καθημερινή ρουτίνα και να το κάνουμε σαν παιχνίδι. Θα εκτυπώσω τις σελίδες, θα τις κολλήσω σε ένα πίνακα, θα περιγράφουμε τι βλέπουμε στις εικόνες και κάθε μέρα θα παραβγαίνουμε στο ποια θυμάται καλύτερα την σειρά των πράξεων!
Αμα τα παιδιά σας είναι  όπως και το δικό μου δοκιμάστε το!!!


Καθημερινή Υγιεινή

Καθημερινή πρωινή ρουτίνα

Στους παρακάτω συνδέσμους θα δείτε πίνακες καλής συμπεριφοράς. Είναι και αυτοί ένας πολύ καλός τρόπος να βοηθήσετε το παιδί να ακολουθεί κάποιους κανόνες.

Φτιάξτε τους δικούς σας πίνακες καλής συμπεριφοράς

Πίνακας συμπεριφοράς για νήπια

0 comments:

Post a Comment